Kyllä potuttaa tämä täihomma..
Olen soitellut eilen ja tänään tutuille jotka olivat meillä synttäreillä että meillä on löytynyt täitä päästä. Kyllä on tullut monenlaista kommenttia..... Ihan pää on kippee.
Alkaa jo tuntuun että ne täit ovat syntyneet meillä. Ei kaikki ymmärrä että jostainhan ne on tarttunu meidän Nooraankin. Olen pessyt pyykkiä taukoamatta, pyyhkinyt etikkaliuoksella leluja ja pintoja, imuroinut, pakannut pehmoja ja nukkeja pois käytöstä.
Eilen illalla käytettiin patjat saunassa ja käsiteltiin kaikkien päät täishamppoolla. Tuntuu että olen jo ihan hysteerinen koko täihommaan. Tuntuu että kaikki paikat on saastuneet täillä. Kuvitteleln mielessä että jollakin vieraalla oli synttäreillä pää ihan täynnä täitä ja se heilutteli päätään joka paikassa. Täitä ropisi joka paikkaan..... enhän ole yhtään hysteerinen? Pitääköhän imurikin käsitellä jollain kun olen imuroinut niitä täitä joka paikasta? Ihan oikeesti! Joku voi jo nauraa näille minun jutuille mut mua ei naurata. OLEN HYSTEERINEN......................