Minä tunnustan että minulla on selkä tosi kipeänä. Vaikka olin päättänyt etten täällä blogissa ala vaivoistani valittaa, niin nyt täytyy tunnustaa että olen TOSI KIPPEE. Tämän päiväinen matka vei minusta loputkin mehut. Minulla on ollut selkä jo muutaman päivän niin kipeänä etten ole sukkia saanut jalkaan. Yöt ovat olleet yhtä tuskaa, ei ole löytynyt hyvää asentoa. Hirvittää ensi yö kun olen istunut pitkään autossa, ollut vesisateessa ulkona ja joutunut olemaan jalkeilla. Hampaat irvessä oon tänä päivänä menny etteen päin. Istua känötän tässä koneella ja pitkitän vuoteeseen menoa, sillä tiedän kun nyt menen sinne en varmaan ihan heti pääse ylös. Harmittaa ja sanonko mitä muuta, ei pahempaan aikaan olis selkä voinu mennä. Olis niin hirveesti hommia ennen kuin lähen sinne sairaalaan kuudeksi viikoksi. Pihallakin on hommat niin kesken ja talvi tekkee tuloaan... Samperi soikoon..... Minusta ei oo mihinkään....