1058856.jpg

Ihanaa sain tietokoneen. Kaiveltiin esiin minun vanha tietsikka varastosta, toimii mut on aika vanha ja hidas. Menee jonkin aikaa että tottuu tähän hitauteen ja vanhuuteen. Kaikki toimii niin erilailla kun ohjelmakin on vanhempi. Kävästiin tänään prinsessa synttäreillä, nyt vääntää mahaa kun tuli syötyä makeaa. Aina sama virsi. Käsitöitäkään ei ole tullut pahemmin tehtyä päivät menee niin kauheen nopeasti ohi. Jotenkin on ollu niin tylsää ei oo mikään inspiroinut tekemään yhtään mitään käsillä. Keramiikkapiirikin on alkanu enkä oo saanu aikaseksi käytyä vielä kertaakaan siellä. Ens viikolla pitäs ottaa itteä niskasta kiinni. Olen suunnitellu omassa mielessä Nooralle prinsessa huonetta  kun vanhin poikani on muuttanu kotoa pois. Huoneen koko on jotain vähän päälle 30 neliötä, se pitäis jakaa kahdeksi huoneeksi. Pertille ja Nooralle. Pertin puoli ei niin kiinnosta kuin Nooran puoli. Pertin puolen olen suunnitellu sinisen vivahtavaksi merirosvo ja meri aiheilla sisustettuna.  Nooralle taas Prinsessa katos sängyn yläpuolelle, vaaleanpunaisia mattoja, verhot myös aiheeseen sopivat. Kaikkea en kuiteskaan ihan prinsessa aiheeseen halua sisustaa ettei tule liian äklöä. En ole koskaan ollu mikään ihme sisustaja eikä sisustus ole koskaan kiinnostanutkaan. Olen aina ostanu tavaroita mistä olen tykänny (ja niitä olen kyllä ostanutkin paljon...) ajattelematta yhteen sopivuutta. Kotini on keräilijän koti mutta viihdyn tosi hyvin enkä vaihtaisi kotiani kenenkään kanssa. Joten minulla on pieniä paineita sisustaa Nooran ja Pertin huoneet. Mutta Pertti ja Noora eivät varmaan valita vaikka huoneet olisivatkin väärin sisustettu kunhan ovat vain omaan makuun sopivat.