Oi että on pää niin kipeä, tuntuu että se räjähtää kohta. minulla on varmaan verenpaine katossa. Huomasin tuossa illalla mitä PAPPA ON MENNYT TEKEMÄÄN !!!!!!!  
Se oli auliaana avustanut meitä ja leikannut ruohoa. Ei siinä mitään mutta se oli samalla LEIKANNUT MINUN KOLME KUKKAPENKKIÄ omenapuitten alta SILEÄKSI.............
Ette usko kuinka minulla nousi verenpaine ja alko ottaan pumpusta. Tuntu että minä kuolen siihen paikkaan. Papalle raivosin että minkä ihmeen takia sinä minun kukkapenkit olet hävittänyt????? PAPPA: MITKÄ KUKKAPENKIT NIISSÄHÄN KASVOI NOKKOSIA, MITÄ ET OLE RUOHINUT!  Sanoin muutaman valikoimattoman sanan, ja Pappa siihen ENPÄ TULE TOISTA KERTAA AUTTAMAAN ONNEKSI KIVIAITA ON MEIDÄN PIHOJEN VÄLISSÄ. Papan lähdön jälkeen verenpaine jatkoi vain nousemistaan kun kiersin pihaa ja tarkistelin tuhojen jälkiä. Huomasin että pappa oli hurruutellut joka kukkapenkin vierustat niin että kaikista oli reuna kukkia poikki.
Ei siinä vielä mitään, huomasin että miksi yksi omenapuista on niin vinossa? OTIN OMENAPUUSTA KIINNI JA HEILUTIN VÄHÄN. APUA ONKO TÄMÄ MENNYT POIKKI JUURESTA!? POLVISTUIN OMENAPUUN JUURELLE JA TUTKIN TILANNETTA LÄHEMMIN. KYLLÄ SIINÄ MEINASI ITKU TULLA..............
Kuinka minä olen sitä puuta suojellut ja varjellut.