1183492.jpg
Joulu amaryllis aloitti taas kukintansa näin joulun jälkeen. En muista että minulla olisi amaryllis kukkinut koskaan jouluna. Vanhin poikani ilmoitti että se vie minulta tietsikan viikon sisällä..APUA... Mitä minä sitten teen, ei oo varaa ostaa uutta konetta...
Pitkään poikani on koneensa antanut ollakin minulla, toukokuusta lähtien kun se muutti kotoa pois. Usein se on uhitellutkin että vie koneen pois. Nyt minulla alkaa iso urakka, olen ottanu kuvia muutaman tuhannen ja olen tallentanu ne kaikki koneelle. Nyt ne pitäs siirtää ne cd levyille. Ennen sitä ne pitäis muokata,järjestellä ja poistella turhat otokset pois. Tylsää hommaa mitä olen siirtäny ja siirtäny eteen päin kuukausi tolkulla. Olen vaan tallentanu aina lisää ja lisää kuvia. Joskus on pelottanu et jos tietsikka katuu niin menetän kaikki kuvat.